Полный привод. Весь УАЗ / RU / Simulator / 2009 / PC
02.10.2009, 23:20
Оригинальное название: Название на языке оригинала Год выпуска: 2009 Жанр: Simulator Разработчик: 1C-Avalon Выпущено: 1C Язык: Русский
Минимальные системные требования: Операционная система: Windows XP/Vista Процессор: Pentium 4 / Athlon 2.4 ГГц Память: 512 МБ Видеокарта: 128 МБ, DirectX 9.0 Аудиокарта: Совместимая с DirectX 9.0 Свободное место на ЖД: 16.5 ГБ CD-привод: 8х Размер: 5.78 ГБ
Об игре: Все игры серии в одном издании! В сборнике представлены все лучшее, придуманное за три года существования проекта. В уникальное издание вошли все знаменитые автосимуляторы серии «Полный привод», посвященные марке УАЗ, со всеми дополнениями. Это и игра «Полный привод: УАЗ 4х4» с продолжением «Уральский призыв», и проекты «Полный привод 2: УАЗ», «Даурский марафон», «Сибирский призыв» и пять сборников автомобилей, вышедшие в мини-серии «Легендарные внедорожники», а также все карты и трассы из специального издания «Полный привод 2: Extreme Edition».
Особенности игры:
* Более ста автомобилей знаменитого Ульяновского автозавода - от первых машин до самых современных, а также автомобили специальных служб и эксклюзивные авторские модели. * Все чемпионаты в десяти детально проработанных живописных регионах России. * Более восьмидесяти соревнований с соперниками в различных дисциплинах, среди которых триал, трофи, спринт, ориентирование, марафон. * Сотни вариантов деталей и запчастей, оборудование для покорения бездорожья, а также продвинутая система внешнего тюнинга.
Что за сраный долбаеб выложил этот торент, галимый ублюдок я заебался ее качать, а она не работает, ПИДОР надо проверять а потом вылаживать сюда!!!!!!!!!!!! Чтобы у тебя комп погарел пидрила
Что не так с инвестиционной компанией Life is Good — пирамида или нет? <a href=https://dzen.ru/a/YhYTA7kNcCb-9S-I>первый анальный секс</a> Инвестпривет, друзья! Подписчица Марина спросила меня о том, что я думаю об инвестиционной компании Life is Good, а также об инвестиционном счете Vista. Первый взгляд на Life is Good убедил меня, что ничего хорошего из инвестиций в нее не выйдет. Второй взгляд – тоже. И вот почему. И да, демотиваторов здесь не будет. И без них смешно. Сайт сделан на коленке Если зайти на официальный сайт, то тут тихий ужас. Синий фон, звезды, отсутствие адаптивной верстки (особенно на мобильных устройствах сайт смотрится ужасно, попробуйте сами зайти) – а-ля привет из 90-х. Ребята, так уже даже в нулевые не делали. А на дворе – 2019-й, скоро 20-е годы XXI века начнутся. Вы опоздали с дизайном лет так на 30. Далее. Сразу же справа вываливается форма, предлагающая начинать онлайн-чат с оператором. На полстраницы, перекрывая весь контент. Это сайт международной организации? Серьезно? Далее смотрим, что сайт доступен аж на 9 языках! Захожу в английскую версию, ибо другими языками не владею. И что я вижу? Грубые грамматические и орфографические ошибки на уровне 7 класса средней школы. На скрине выделил лишь наиболее бросающиеся в глаза. Но одна фразочка «who specializiruetsya» уже доставляет. Смысловое содержание сайта Ну ладно. Чего я к дизайну-то привязался? У Нью-Йоркской биржи сайт тоже не фонтан. Может, недостатки дизайна компенсирует полезная инфа?
И тут облом. В разделе «О компании» я ожидаю увидеть какие-то данные – кто основал контору, кто является бенифициаром, кто инвесторы, сколько офисов, сотрудников, куда именно инвестирует Life is Good, какая прибыль, убытки. Но ничего этого нет. Просто несколько мотивационных фраз в духе: «Хватит работать на дядю, нести деньги нам и начинай чувствовать себя финансово независимым». Ну и несколько очевидно проплаченных роликов, залитых на Youtube.
Почему международная корпорация поскупилась на аренду или покупку собственного сервера, чтобы размещать там видео – загадка.
Boeing and NASA decide to move forward with historic crewed launch of new spacecraft <a href=https://omgomg2shop.com>omg зеркало</a> After years of delays and a dizzying array of setbacks during test flights, Boeing’s Starliner spacecraft is finally set to make its inaugural crewed launch.
The mission is on track to take off from Florida as soon as May 6, carrying NASA astronauts Suni Williams and Butch Wilmore to the International Space Station, marking what could be a historic and long-awaited victory for the beleaguered Starliner program. https://omgomg2shop.com omg shop “Design and development is hard — particularly with a human space vehicle,” said Mark Nappi, vice president and Starliner program manager at Boeing, during a Thursday news briefing. “There’s a number of things that were surprises along the way that we had to overcome. … It certainly made the team very, very strong. I’m very proud of how they’ve overcome every single issue that we’ve encountered and gotten us to this point.”
Boeing and NASA officials made the decision Thursday to move forward with the launch attempt in less than two weeks. However, Ken Bowersox, associate administrator for NASA’s Space Operations Mission Directorate, noted that May 6 is “not a magical date.” “We’ll launch when we’re ready,” he said.
If successful, the Starliner will join SpaceX’s Crew Dragon spacecraft in making routine trips to the space station, keeping the orbiting outpost fully staffed with astronauts from NASA and its partner space agencies.
Such a scenario — with both Crew Dragon and Starliner flying regularly — is one for which the US space agency has long waited.
“This is history in the making,” NASA Administrator Bill Nelson said of the upcoming Starliner mission during a March 22 news conference. “We’re now in the golden era of space exploration.”
Boeing and NASA decide to move forward with historic crewed launch of new spacecraft <a href=https://omgomg2shop.com>омг ссылка</a> After years of delays and a dizzying array of setbacks during test flights, Boeing’s Starliner spacecraft is finally set to make its inaugural crewed launch.
The mission is on track to take off from Florida as soon as May 6, carrying NASA astronauts Suni Williams and Butch Wilmore to the International Space Station, marking what could be a historic and long-awaited victory for the beleaguered Starliner program. https://omgomg2shop.com omg ссылка “Design and development is hard — particularly with a human space vehicle,” said Mark Nappi, vice president and Starliner program manager at Boeing, during a Thursday news briefing. “There’s a number of things that were surprises along the way that we had to overcome. … It certainly made the team very, very strong. I’m very proud of how they’ve overcome every single issue that we’ve encountered and gotten us to this point.”
Boeing and NASA officials made the decision Thursday to move forward with the launch attempt in less than two weeks. However, Ken Bowersox, associate administrator for NASA’s Space Operations Mission Directorate, noted that May 6 is “not a magical date.” “We’ll launch when we’re ready,” he said.
If successful, the Starliner will join SpaceX’s Crew Dragon spacecraft in making routine trips to the space station, keeping the orbiting outpost fully staffed with astronauts from NASA and its partner space agencies.
Such a scenario — with both Crew Dragon and Starliner flying regularly — is one for which the US space agency has long waited.
“This is history in the making,” NASA Administrator Bill Nelson said of the upcoming Starliner mission during a March 22 news conference. “We’re now in the golden era of space exploration.”
Boeing and NASA decide to move forward with historic crewed launch of new spacecraft <a href=https://omgomg2shop.com>омг вход</a> After years of delays and a dizzying array of setbacks during test flights, Boeing’s Starliner spacecraft is finally set to make its inaugural crewed launch.
The mission is on track to take off from Florida as soon as May 6, carrying NASA astronauts Suni Williams and Butch Wilmore to the International Space Station, marking what could be a historic and long-awaited victory for the beleaguered Starliner program. https://omgomg2shop.com omg ссылка на сайт “Design and development is hard — particularly with a human space vehicle,” said Mark Nappi, vice president and Starliner program manager at Boeing, during a Thursday news briefing. “There’s a number of things that were surprises along the way that we had to overcome. … It certainly made the team very, very strong. I’m very proud of how they’ve overcome every single issue that we’ve encountered and gotten us to this point.”
Boeing and NASA officials made the decision Thursday to move forward with the launch attempt in less than two weeks. However, Ken Bowersox, associate administrator for NASA’s Space Operations Mission Directorate, noted that May 6 is “not a magical date.” “We’ll launch when we’re ready,” he said.
If successful, the Starliner will join SpaceX’s Crew Dragon spacecraft in making routine trips to the space station, keeping the orbiting outpost fully staffed with astronauts from NASA and its partner space agencies.
Such a scenario — with both Crew Dragon and Starliner flying regularly — is one for which the US space agency has long waited.
“This is history in the making,” NASA Administrator Bill Nelson said of the upcoming Starliner mission during a March 22 news conference. “We’re now in the golden era of space exploration.”